bullet journal – styczeń

Wczoraj, przeglądając mój bullet journal (który w tym roku na znowu zaczęłam prowadzić), stwierdziłam, że dawno nie było o nim żadnego posta.

Dlatego dziś zobaczycie na tych kilku zdjęciach, jak bardzo diametralnie zmieniłam sposób prowadzenia mojego kalendarza i jak obecnie wygląda. Być może wrócę do pokazywania go co miesiąc…?

A Wy prowadzicie bullet journal? Czy uważacie to za przelotny trend, który na dłuższą metę się nie sprawdza?

Author: oliwiaart

Oliwia - obecnie czternastolatka, dziewczę o wielkich ambicjach i planach, odkąd wyturlała się z brzucha mamy. Jednym z jej marzeń był blog, co udało się spełnić, kolejne to architektura i podróże po hiszpańskojęzycznych krajach. Kocha tworzyć, rysować i wyżywać się manualnie, a swoje ulubione projekty pokazuje na blogu. Poza tym Oliwia interesuje się modą, a jej najlepsze stylizacje możecie podglądać właśnie tutaj i czerpać z nich inspiracje dla siebie! Instagram - @oliwiaartblog @study_with_o.

Leave a comment